344 0
344 0

cat-radioSegons les dades de l’última onada de l’EGM Baròmetre de Catalunya, 632.000 persones escolten Catalunya Ràdio cada dia. Aquesta xifra representa un augment d’audiència de 75.000 oients respecte de l’onada anterior, amb un creixement del 13,5%. En un període en què augmenta el consum de la ràdio generalista, un 8,1%, l’increment de Catalunya Ràdio és 5 punts superior.

Cada dia 495.000 oients escolten “El matí de Catalunya Ràdio”, amb Mònica Terribas. Aquestes dades indiquen un increment d’un 10,5% respecte de l’onada anterior.

El “Catalunya migdia”, amb Òscar Fernàndez i Empar Moliner, és l’informatiu més escoltat, els migdies de dilluns a divendres, amb 111.000 oients diaris. L’edició del cap de setmana amb Neus Bonet també creix i és líder amb 21.000 seguidors el dissabte i 44.000 el diumenge.

El magazín de les tardes, “Estat de Gràcia”, amb Roger de Gràcia, té un important creixement amb 119.000 seguidors diaris, que representa un augment del 63% pel que fa a l’onada anterior. Aquestes són les millors xifres que obté un programa de Catalunya Ràdio de les tardes de dilluns a divendres des de l’any 2004.

El programa esportiu dels vespres de Catalunya Ràdio, “Tot costa”, amb Jordi Costa i Sònia Gelmà, arriba als 80.000 oients diaris i augmenta un 40,4 % respecte de la tercera onada del 2016.

L’informatiu “Catalunya vespre”, amb Kílian Sebrià i Sílvia Cóppulo, obté una audiència diària de 62.000 seguidors, amb un augment de més del 3%.

“El Club de la Mitjanit”, amb Francesc Garriga, aconsegueix 82.000 oients diaris i puja un 5,1% respecte de l’onada anterior, en la primera temporada que s’emet per Catalunya Ràdio, Esport3 i mitjans digitals.

Pel que fa a “La nit dels ignorants 2.0”, amb Xavier Solà, puja d’audiència i lidera la matinada fins als 29.000 seguidors, el que indica un 26% d’increment. “Les mil i una”, amb Maria de la Pau Janer, triplica la seva audiència i arriba als 11.000.

El programa dels matins del cap de setmana, “El suplement”, amb Ricard Ustrell, és líder els diumenges amb 311.000 oients, que representa un augment del 66,3 %. El dissabte també experimenta un important increment i n’obté 370.000.

El magazín esportiu de les tardes del cap de setmana, “Tot gira”, amb David Clupés, és el programa més escoltat de les tardes de dissabte i diumenge. Té una audiència de 188.000 oients el dissabte i 237.000 el diumenge.

“Mans”, amb Quim Rutllant i Ester Plana, puja d’audiència i té 38.000 oients dissabte i 64.000 el diumenge. També augmenten “Generació digital”, amb Albert Murillo, que arriba als 34.000 oients; “Solidaris”, amb Adrià Bas, amb 30.000, i “L’ofici de viure”, amb Gaspar Hernàndez, amb 35.000. “Tot gira migdia”, amb Maria Guixà, es manté en 31.000 seguidors els diumenges. Els programes d’iCat.cat que s’emeten les matinades del cap de setmana dins “La finestra iCat” pugen i aconsegueixen 22.000 oients.

Pel que fa a les demarcacions, Catalunya Ràdio és la més escoltada a les comarques de Tarragona, amb 99.000 seguidors, i de Lleida, amb 53.000. També puja l’audiència a les comarques de Barcelona i Girona amb un 2,1% i un 39,1%, respectivament.

Els canals temàtics del Grup d’Emissores de Catalunya Ràdio incrementen els seus seguidors i també es mantenen líders en els seus àmbits: Catalunya Informació n’obté 129.000, i Catalunya Música, 40.000.

En este artículo

Iniciar conversación