Segons les dades obtingudes en la tercera onada de l’Estudi General de Mitjans (EGM), a Flaix FM ha aconseguit el millor resultat d’aquest 2025, sumant 237.000 oients diaris; 40.000 oients més que en l’última onada i superant també en 43.000 oients les xifres de fa just un any, en la tercera onada del 2024. Amb aquests 237.000 oients, tornen a superar la barrera dels 200.000 oients diaris i es situen com la tercera ràdio musical més escoltada a Catalunya. A més, a Flaix FM és la ràdio musical que més ha crescut en aquesta onada.
El Flaix Matí registra 99.000 oients diaris que escullen llevar-se amb el millor ritme i el bon rotllo de l’Héctor Ortega i la Gemma Manzanero. En les franges de fórmula musical presentades per la Clàudia Cifuentes, d’11 a 14 h i de 14 a 16 h, són 56.000 i 65.000 oients respectivament els que els segueixen cada dia, superant amb escreix les dades de les últimes onades. Per la seva banda, l’Interactua, presentat per Sergi Domene, es consolida com un dels programes referents de les tardes amb 85.000 oients diaris i duplica les dades de fa just un any, quan en sumava 42.000.
Líders de les nits
A la franja de 20 a 23 h, l’aposta del Flaix Urban per ser la referència dels més joves ha estat un èxit. El programa presentat per Miquel González i Tomás Poal és el més escoltat en la seva franja i és líder amb 52.000 oients diaris, 29.000 oients més que en l’última onada i el segon millor resultat de la història del programa!
Durant el cap de setmana, el Calibre 45, presentat per l’Edgar Manchado, l’escolten 26.000 oients, superant les xifres de l’onada anterior. Per la seva banda, el Flaix Urban Deluxe suma 18.000 oients i ja és la tercera onada seguida que el programa registra una pujada d’audiència. Les sessions marca de la casa, com el Warm Up i el Maxi Flaix, sumen 11.000 i 14.000 oients respectivament.

