Segons les dades corresponents a la primera onada de l’EGM d’aquest any, Catalunya Ràdio augmenta la seva audiència en 103.000 oients, de manera que actualment, cada dia escolten Catalunya Ràdio 665.000 persones. L’emissora creix un 18% respecte l’onada anterior, en un moment que la ràdio generalista només puja un 5%.

Catalunya Ràdio és líder a Tarragona amb 69.000 oients i a Lleida amb 52.000 oients diaris i en aquesta onada augmenta també de manera important la seva audiència a les comarques de Barcelona i Girona.

L’emissora aconsegueix en aquesta onada un share del 24,8, el millor des de la any 2008. Per programes, Catalunya Ràdio experimenta una pujada generalitzada.

«El matí de Catalunya Ràdio» és el programa més escoltat de l’emissora i el segon més escoltat de Catalunya amb una audiència de 504.000 oients diaris. Això significa 75.000 oients més que en l’onada anterior i un increment de 17%. Amb aquesta xifra s’acosta 10.000 oients a l’audiència d'»El món a RAC1″.

L’informatiu «Catalunya migdia» obté en aquesta onada la millor xifra de la seva història amb 164.000 oients. Augmenta 27.000 oients respecte l’onada anterior (un 20%) i és l’informatiu més escoltat de Catalunya, liderant la franja de 15.00 a 16.00.

El magazine de tarda «Estat de Gràcia», tot i reduir la seva franja d’emissió, obté una de les millors xifres dels últims anys i torna a superar els 100.000 oients, concretament, 104.000; amb un increment de 19.000 oients l del 22% respecte l’onada anterior.

També augmenten la seva audiència el «Popap», que aconsegueix 82.000 oients diaris. Puja 8.000 oients respecte l’onada anterior (un 11%) i aconsegueix la segona millor xifra de la seva història.

«L’APM?», que en la seva segona onada en la franja de tarda arriba als 69.000 oients diaris, amb un increment del 54% i 24.000 oients més que en l’onada anterior.

També augmenten audiència el «Tot costa» que arriba als 86.000 oients diaris, això significa un increment de 13.000 oients i del 13% respecte l’onada anterior. I el «Catalunya nit» que incrementa un 12% la seva audiència arribant als 74.000 oients diaris, 8.000 més que en l’onada anterior. És la tercera millor dada del programa des que està en aquesta franja horària, després d l’onada de l’1 d’octubre i la del començament del judici del Procés.

El «Club de la mitjanit» obté 47.000 oients i «Adolescents iCat» 23.000. «La nit dels ignorants 3.0» puja 14.000 oients, se situa amb 27.000 oients diaris i és líder en la franja de 2 a 3.

Al cap de setmana, «El suplement» creix els dissabtes i se situa 399.000 els dissabtes incrementant la seva audiència en 77.000 oients respecte l’onada anterior. Els diumenges aconsegueix 414.000 oients. Per la seva banda, el «Tot gira» és el magazine esportiu més escoltat els dissabtes amb 140.000 oients i força programes de la graella de Catalunya Ràdio pugen la seva audiència. Els dissabtes, «Els viatgers de la Gran Anaconda» puja 9.000 oients, i «iCat express». I els diumenges «La nit dels ignorants 3.0» creix en 15.000 oients. Finalment, «El divan», amb 42.000 oients, és el programa més escoltat en la seva franja horària.

Catalunya Informació puja fins els 119.000 oients (25.000 més que en l’onada anterior i un 27,2%), Catalunya Música es manté en les mateixes xifres que l’onada anterior (25.000 oients) i aconsegueix situar el programa Interludi entre els més escoltats dels dissabtes amb 17.000 oients i IcatFM torna a pujar i se situa en 36.000 oients diaris (4.000 més que en l’onada anterior i un 12% més).

En este artículo

Iniciar conversación

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.