La segona onada de l’Estudi General de Mitjans d’aquest 2022 afirma que cada dia 336.000 oients connecteu amb Flaixbac a través de les diferents freqüències repartides arreu del territori. Es converteix en la ràdio musical líder a Catalunya i la ràdio que més puja respecte a l’anterior onada (+56.000).

El Matí i la Mare que el va Parir suma 15.000 oients més que l’any anterior i, amb 172.000 oients, es converteix en el matinal musical líder a Catalunya.

Només Èxits amb en Xavi Dalmau, en Jordi Plans i l’Andreu Presas, arriba a 195.000 oients cada dia. El Feedbac amb l’Albert Planadevall i la Mar Arans, de 17h a 20h, n’acumula 117.000 confirmant que són els líders de la ràdio musical en la seva franja.

El Bacstage, de 20h a 22h, es consolida en el seu primer any d’antena amb 30.000 oients diaris. I a partir de les 22.00h i fins a les 00.00h, el Club Flaixbac suma 15.000 oients diàris, donant la benvinguda a 10.000 nous seguidors.

Pel que fa al cap de setmana, La Llista amb Jordi Cuadras és el programa líder de les tardes musicals de dissabte amb 69.000 oients.

A Flaix FM sumen 253.000 oients diaris

La segona onada de l’Estudi de Mitjans (EGM) d’aquest 2022 situa a Flaix FM en la tercera posició de les ràdios temàtiques musicals a Catalunya amb 253.000 oients, 18.000 oients més que l’anterior EGM celebrat el mes d’abril. A més, si mirem els resultats respecte de la mateixa onada de fa just un any, la pujada és de 34.000. La xifra d’aquest últim estudi és el millor resultat de Flaix FM dels últims 15 EGM superant els 247.000 oients de fa just 5 anys, a la segona onada del 2017. Fora de Catalunya sumen 10.000 oients més que l’últim resultat i passen de 249.000 a 259.000 oients diaris.

El programa despertador de Flaix FM, el Flaix Matí, suma 142.000 oients i se situa com a segon programa matinal més escoltat, només superat pels companys d’El Matí i la Mare que el va Parir, de Flaixbac. En aquest cas són 23.000 oients més que l’onada anterior i 46.000 més que fa just un any.

Per la seva banda 110.000 persones escolteu l’Interactua cada tarda situant-lo, també, com a segon programa més escoltat en la seva franja i, a les nits, el Flaix Urban puja 11.000 oients i en suma 41.000.

En este artículo

Iniciar conversación

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.